Loading...

Karhu A – Synebrychoff – Finlandia

Ładna puszka, nie ma co. Mocarny niedźwiedź nie kryje za sobą jednakże mocarnego piwa, Karhu A jest bowiem standardowym eurolagerem o ekstra...

Ładna puszka, nie ma co. Mocarny niedźwiedź nie kryje za sobą jednakże mocarnego piwa, Karhu A jest bowiem standardowym eurolagerem o ekstrakcie 12,3° i zawartością alkoholu na poziomie 5,4%. To znaczy – nie do końca standardowym, bo niedobrym, nawet bardzo. Należący do Carlsberga fiński browar Synebrychoff ma w swojej stajni między innymi cenionego przez koneserów baltic portera. Karhu A piwem dla koneserów z pewnością nie jest, a o jego miernocie świadczy dodatkowo, że nawet przy upalnej pogodzie jest niemalże nieznośny. 

Wygląd jest jakościowo przynajmniej spójny z resztą piwa – słomkowy kolor, a na wierzchu unosi się przez krótki czas mało obfita, raczej gruboziarnista piana. Zapach bardzo delikatny, słodowy, lekko jabłkowy – eurolagerowa nijakość. A smak? Wodnisty, lekko gorzkawy, lekko metaliczny. Nawet ze słodu niewiele tu zostało, a to co jest – jest miernej jakości. Słaby słód, słabe jabłka. Fajna puszka, złe piwo. Nie polecam. 

Ocena: 2
Karhu A 2425109976896388578

Prześlij komentarz

  1. Nie do końca się zgodzę. Piłem KARHU z puszki w ostatnie wakacje i było jak napisałeś, ale w poprzednie wakacje miałem butelki KARHU i LAPIN KULTA - smakowały znacznie lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno nie piłam piwa stąd można wyjaśnić ,że nawaliłam się mini puszką Lapin Kulta. Wstyd! Przecież pobijam rekordy! Zaniedbałam hobby sorry :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Mini Lapin Kulta- kilka puszek pamiątkowych z wakacji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piłam piwo Karhu w sobotę. Jest to zdaniem moim i mojej koleżanki absolutnie NAJLEPSZE piwo jakie w życiu piłyśmy :))) Ale każdy ma inny smak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście że tak. I cieszę się że przynajmniej Wam smakowało :)

      Usuń
  5. Gdzie mogę kupić piwo karhu 5,3% w Polsce nigdzie nie ma czy jest możliwość zakupu przez Internet?

    OdpowiedzUsuń

emo-but-icon

Strona główna item

Popularne wpisy (ostatni miesiąc)